۱۳۹۸ دی ۲۶, پنجشنبه

آژانس امنیت ملی یک نقص امنیتی بزرگ در سیستم عامل «ویندوز» مایکروسافت پیدا کرد و به آن شرکت هشدار داد تا آن را برطرف کند. مایکروسافت نیز روز سه‌شنبه ۲۴ دی با یک «پَچ» یا «وصله نرم‌افزاری» (به انگلیسی: Patch) مشکل را رفع کرد و از آژانس امنیت ملی برای کشف این ایراد قدردانی کرد. مایکروسافت گفت هیچ مدرکی مبنی بر سوءاستفاده هکرها از این نقص وجود ندارد. جف جونز، یکی از مدیران ارشد در شرکت مایکروسافت، در بیاینه‌ای گفت: «مشتریانی که از پیش سیستم عامل خود را به روز کرده اند، یا به‌ روزرسانی خودکار کامپیوتر آنها فعال است، محفوظ هستند.»


آژانس امنیت ملی یک نقص امنیتی بزرگ در سیستم عامل «ویندوز» مایکروسافت پیدا کرد و به آن شرکت هشدار داد تا آن را برطرف کند.

مایکروسافت نیز روز سه‌شنبه ۲۴ دی با یک «پَچ» یا «وصله نرم‌افزاری» (به انگلیسی: Patch) مشکل را رفع کرد و از آژانس امنیت ملی برای کشف این ایراد قدردانی کرد.

مایکروسافت گفت هیچ مدرکی مبنی بر سوءاستفاده هکرها از این نقص وجود ندارد.

جف جونز، یکی از مدیران ارشد در شرکت مایکروسافت، در بیاینه‌ای گفت: «مشتریانی که از پیش سیستم عامل خود را به روز کرده اند، یا به‌ روزرسانی خودکار کامپیوتر آنها فعال است، محفوظ هستند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...