۱۳۹۸ بهمن ۱۱, جمعه

مبارزه با ورود مهاجران؛ یونان ۱۲۰۰ پولیس مرزی اضافی را استخدام می کند

حکومت یونان می‌خواهد که در چند ماه آینده، ۱۲۰۰ پولیس را به هدف کنترول مرزهای این کشور استخدام کند. این مامورین تلاش خواهند کرد که جلو ورود پناهجویان از ترکیه به یونان را بگیرند.

بر بنیاد یافته های خبرگزاری نیمه رسمی «ای ان ای – ام پی ای»، برای استخدام ۴۰۰ پولیس مرزی در یونان، آگهی نشر شده است. این رسانه معلومات یادشده را از وزارت امور محافظت از شهروندان یونان به دست آورده است. بر این اساس، قرار است این ۴۰۰ پولیس مرزی، در امتداد رودخانه ماریتسا (ایوروس) که بین یونان و ترکیه قرار دارد، به کار گماشته شوند.

رادیو و تلویزیون دولتی یونان (ای ار تی) نیز به نقل از وزارت امور محافظت از شهروندان این کشور گزارش داد که طی چند هفته آینده، قرار است آگهی برای استخدام ۸۰۰ پولیس دیگر نیز نشر شود. این گروه در جزایر شرق بحیره اژه مشغول به کار خواهند شد.

اطلاعات کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان (یو ان اچ سی ار) نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۹ میلادی، شمار مهاجرانی که از ترکیه به یونان آمده بودند، به وضوح افزایش یافته است.

در حالی که شمار پناهجویان تازه وارد در سال ۲۰۱۸ به ۵۰ هزار تن می‌رسید، میزان ورود غیرقانونی مهاجران از ترکیه به یونان در سال ۲۰۱۹ به  ۷۴ هزار و ۶۰۰ تن افزایش یافت. با این همه، رقم پناهجویان در کمپ های لیسبوس، خیوس، ساموس، لیروس و کوس بیشتر از حد گنجایش آن هاست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...