۱۳۹۸ بهمن ۱۱, جمعه

مصباح‌یزدی: در آمریکا و انگلیس درس خواندید اما آمریکا را نشناختید، گرک و میش دوست نمی‌شوند

محمدتقی مصباح یزدی در واکنش به «کسانی که می‌گویند با آمریکا آرام‌تر رفتار کنیم، نتیجه بهتری می‌گیریم»، گفت: «شما که سال‌ها در آمریکا یا انگلیس درس خانواده‌اید و با آنها هم‌پیاله بوده‌اید اما متاسفانه هنوز آمریکا را نشناختید.»

در ویدیویی که از سخنان چند روز قبل مصباح‌یزدی منتشر شده، او با اشاره به اینکه « کسانی‌ در گوشه و کنار می‌گویند اگر با آمریکا آرام‌تر رفتار کنیم، نتیجه بهتری می‌گیریم»، گفت: «پاسخ مودبانه‌اش این است که متاسفیم که شما آمریکا را نشناخته‌اید. جواب صریح هم دارد اما قصد ندارم تعبیر دیگری کنم.»

مصباح‌یزدی در ادامه در سخنانی که به طور ضمنی به محمدجواد ظریف و حسن روحانی اشاره داشت، گفت: «متاسفیم که شما با این‌که به آمریکا رفته و آن‌جا درس خوانده‌اید، یا سال‌ها در انگلیس بوده‌ و آن‌جا دکترا گرفته‌اید، با اینکه با آن‌ها هم‌پیاله بوده‌اید و اکنون نیز آشکارا یا پنهان ارتباطاتی با آن‌ها دارید، باز آمریکا را نشناخته‌اید. گرگ و میش هیچ‌گاه با هم دوست نخواهند شد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...