۱۳۹۸ بهمن ۱۱, جمعه

سخنگوی آموزش و پرورش پایتخت: اعزام معلم خصوصی به منازل غیرقانونی است

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت که اعزام معلم خصوصی به منازل غیرقانونی است و مسئولیتی نیز در این زمینه نداریم.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره اقدام برخی موسسات آموزشی برای تدریس خصوصی و اعزام معلم به منازل دانش‌آموزان،این اقدام را «عمل غیرقانونی» خواند و گفت: «ما چیزی به نام معلم خصوصی نداریم.»

 ثقفی گفت که پدیده معلم خصوصی، به صورت عرفی در جامعه باب شده و اینکه یک موسسه بخواهد تحت این عنوان، معلمی به منازل بفرستد را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم؛ ضمن اینکه مسئولیتی نیز در این زمینه نداریم.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید براینکه «مشخص نیست فردی که برای تدریس به منزل مردم می‌رود گزینش‌های ما را سپری کرده است یا خیر»، گفت: « ما به هیچ عنوان مجوز برای چنین موسساتی صادر نمی‌کنیم و این موسسات مربوط به آموزش و پرورش نیستند و آموزشگاه‌هایی که از آموزش و پرورش مجوز دریافت می‌کنند باید ضوابط لازم را رعایت کرده و دارای مکان و آدرس مشخص باشند و کلاس‌ها را در خود آموزشگاه برگزار کنند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...