۱۳۹۸ بهمن ۱۱, جمعه

تولید پرچم آمریکا، اسرائیل و بریتانیا در ایران برای سوزاندن در تجمع‌های حکومتی

خبرگزاری رویترز در گزارشی از رونق کسب‌وکار  یککارخانه تولید پرچم‌های آمریکا، بریتانیا و اسرائیل در شهر خمین برای به آتش کشیده شدن در تظاهرات حکومتی خبر داده است.

بنا بر این گزارش، مردان و زنان جوان در کارخانه پرچم دیبا با دست پرچم‌ها را رنگ‌آمیزی کرده و سپس برای خشک شدن آویزان می‌کنند. 

رویترز نوشت این کارخانه در برخی مواقع و متناسب با برنامه‌‌های جمهوری اسلامی، حدود دو هزار پرچم در ماه تولید می‌کند و سالانه نزدیک به ۱۴۰ هزار متر مربع پارچه برای این کار مصرف می‌شود. 

حکومت ایران به مناسبت‌های مختلف در سال اعتراض‌های سازماندهی‌شده برگزار می‌کند که طی آن پرچم‌های این سه کشور به آتش کشیده می‌شوند.

قاسم غنجنی، صاحب کارخانه، می‌گوید: «ما مشکلی با مردم آمریکا و بریتانیا نداریم. مشکل ما با حاکمان آنها و روسای جمهوریشان و سیاست‌های غلطشان است.» 

او افزود: «مردم آمریکا و اسرائیل هم می‌دانند که ما مشکلی با آنان نداریم. اگر مردم پرچم‌های این کشورها را در تجمعات مختلف به آتش می‌کشند صرفا به منظور اعتراض است.»

در هفته‌های گذشته ویدیوهایی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد شهروندان ایرانی از راه رفتن بر روی پرچم آمریکا که در بعضی ساختمان‌های دولتی و مکان‌های عمومی روی زمین نقش شده بود، خودداری می‌کردند. رییس جمهوری آمریکا در یک سخنرانی و توییت‌هایش با اشاره به این موضوع، مردم ایران را تحسین کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...