۱۳۹۸ بهمن ۱۱, جمعه

یک مقام محلی کرمانشاه: ویروس کرونا به مرزهای غربی ایران رسید


ابراهیم شکیبا، رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه، اعلام کرد که ویروس «کرونا» به پشت مرزهای غربی ایران رسیده و مراکز بهداشتی این استان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. 

شکیبا با اشاره به اخباری مبنی بر مشاهده موارد آلودگی به ویروس کرونا در اقلیم کردستان عراق، گفت که مراقبت‌ها در مرز تشدید شده است و تمام مسافران ورودی کشور بررسی می‌شوند. 

در همین حال، محمدحسین صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، برای  جلوگیری از شیوع این بیماری به مسئولان این استان هشدار داده است. 

صادقی همچنین از مردم خواسته تا «از سفرهای غیرضروری به کشورهای در معرض بیماری کرونا خودداری کنند». 

همزمان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد جشن «ایران باشکوه» که همزمان با سال نو چینی‌ها در ایران برگزار می‌شود، از دستور کار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خارج شده است. 

خبرگزاری ایسنا نوشته است این جشن قرار بوده چهارم تا بیستم بهمن‌ماه برگزار شود و تهران، اصفهان، یزد، کرمان، البرز، سمنان، فارس، قزوین، همدان و مناطق آزاد به عنوان شهرهای میزبان انتخاب شده بودند.

ویروس کرونای جدید که اولین در چین مشاهده شد تاکنون ۱۷۰ قربانی گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...