۱۳۹۸ دی ۳, سه‌شنبه

سه جسد دیگر، اینبار در خرابه‌های بانک ملی نسیم‌شهر بهارستان کشف شد

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی خبرگزاری‌های رسمی ایران اجساد سه نفر از شهروندان ایرانی در زیر آوار یکی از بانک‎هایی که به گفته مقامات ایران در پی اعتراضات اخیر در نسیم شهر بهارستان به آتش کشیده شده بود، کشف شده است.

بنا بر این گزارش‌ها مقامات حکومتی ضمن تایید خبر کشف این اجساد در زیر خرابه‌های یکی از شعبه بانک ملی نسیم شهر اعلام کرده اند که این اجساد برای تشخیص هویت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته‌اند و احتمالا اجساد معترضان اعتراضات اخیر مردمی در ایران هستند.

همچنین برخی خبرگزاری‌های ایران به نقل از شاهدان عینی نوشته‌اند زمانی که این بانک به آتش کشیده شد، بلافاصله دو مرد و یک زن وارد آن شدند و پس از دقایقی هم که سقف بانک فرو ریخت کسی متوجه بیرون آمدن یا نیامدن این افراد نشده است.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر کشف اجساد تعدادی از گمشده‌های اعتراض‌های آبان در مناطقی از جنوب وغرب ایران از سوی رسانه‌های حقوق بشری منتشره شده بود.

ارشاد رحمانیان ٢٨ سالە و فارغ التحصیل رشته فوریت‌های پزشکی، نیز یکی از شهروندان ایرانی بود که روز یکشنبە ٢۶ آبان در حالی کە مادرش را بە یکی از مراکز درمانی مریوان بردە بود بازداشت شد و از آن زمان سرنوشتش نامعلوم بود تا این که اواخر آذر ماه بستگان او اعلام کردند که جسد ارشاد رحمانیان روز یکشنبه، ۲۴ آذر نزدیک به یک ماه پس از ربوده شدنش در مریوان، در دریاچه سد گاران کشف شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...