۱۳۹۸ دی ۷, شنبه

آتش گرفتن تالار خاطرات در هتل تاریخی رامسر

روز گذشته خبری از «رامسر» رسید که حکایت از آتش‌سوزی گسترده در هتل قدیمی رامسر داشت. حریقی که دامن سالن سینمای این هتل تاریخی را گرفت و باعث ویرانی بخشی از این هتل تاریخی شد. 

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از«سیف الله فرزانه» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران وقوع آتش‌سوزی در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر «اتصالی برق» بوده است اما هنوز تحقیقات درباره کشف علت دقیق این آتش‌سوزی در حال انجام است. 

به گفته این مقام مسئول «باتوجه به آنکه این مجموعه از جمله آثار ثبت شده در فهرست میراث ملی کشور است، کارشناسان میراث فرهنگی به محل اعزام شده‌اند» 

وی با اشاره به اینکه هتل رامسر از جمله مجموعه‌های زیر نظر بنیاد مستضعفان است، گفت: «این مجموعه باید در حفظ و نگهداری هتل رامسر کوشاتر باشد.» پیش‌تر آتش‌نشانی به مسئولان مجموعه بابت سیم‌کشی‌های فرسودهٔ هتل هشدار داده بود.

به گفته فرزانه تاکنون مورد فوتی یا آسیب دیدگی بر اثر آتش‌سوزی در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر گزارش نشده و کارشناسان درحال بررسی حجم آسیب‌های وارده بر اثر آتش‌سوزی هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...