۱۳۹۸ دی ۹, دوشنبه

برایان هوک: معترضان از این مافیای فاسد دینی به ستوه آمده‌اند؛ جهان باید از خواسته مردم ایران حمایت کند

برایان هوک، نماینده ویژه امور ایران در وزارت خارجه آمریکا، می‌گوید بهترین کاری که ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی می‌توانند انجام دهند، ایستادن در کنار مردم ایران و تقاضایشان برای دولتی است که نماینده آن‌ها باشد.


آقای هوک شامگاه شنبه هفتم دی‌ماه و در گفت‌وگویی با رادیو بی‌بی‌سی چهار در مورد وضعیت اعتراض‌ها در ایران گفت: «آمار کشته‌ها در ایران رو به افزایش است. آخرین آمار کشته‌ها را رویترز حدود یک هزار و ۵۰۰ تن اعلام کرد که به دست رژیم کشته شده‌اند. بیش از هشت هزار تن دستگیر شده و هزاران تن در جریان این سرکوب‌ها زخمی شده‌اند. معترضان در سرتاسر کشور از این مافیای فاسد دینی، از نداشتن فرصت‌ها و اقتصادی ناکارآمد و از انزوای دیپلماتیک خسته شده‌اند.»

برایان هوک در ادامه افزود: «ایران در بدترین بحران اقتصادی و سیاسی ۴۰ سال گذشته خود به سر می‌برد. اگر به سرکوب‌هایی که اجرا می‌کنند نگاه کنید،‌ می‌بینید که هیچ‌گاه به این حد از خشونت متوسل نشده بودند. و به نظرم، این نشان‌دهنده رژیمی است که دارد حمایت خود را از دست می‌دهد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...