۱۳۹۸ دی ۷, شنبه

معاون سپاه: مدل جدید براندازی بر افراد حاشیه‌نشین، بی‌سواد و آلوده شده در فضای مجازی تکیه دارد

معاون فرهنگی سپاه پاسداران که چهارشنبه شب در دوازدهمین «همایش نخبگان عصر ستایشگری» در مشهد، با تاکید بر اینکه «مدل براندازی غرب در مقابل انقلاب اسلامی طی این ۴۰ سال تغییر کرده است»، گفت: «در این مدل جدید براندازی، تکیه بر افراد فرودست جامعه و کسانی است که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سوادی هستند و در فضای مجازی آلوده شده‌اند.»

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی «وظیفه ما بالا بردن تاب‌آوری مردم است»، گفت: «اگر دهه اول انقلاب دغدغه بیرون کردن صدام را داشتیم در دهه چهارم انقلاب این آمریکایی‌ها هستند که دغدغه حفظ اسرائیل را دارند و نمی‌گذراند ما اسرائیل را نابود کنیم.»

معاون سپاه پاسداران، با بیان اینکه «پیشرفت‌های جمهوری اسلامی، جهان را مبهوت کرده است»، گفت: «در دیداری که با دبیرکل حزب الله لبنان داشتم، نصرالله گفت جمهوری اسلامی مانند قطاری است که تمام پرده‌هایش را کشیده‌اند و به سرعت در حال حرکت است و خود مسافران هم متوجه سرعت حرکت قطار نیستند اما ما از بیرون متوجه می‌شویم که چه قدر جمهوری اسلامی در حال حرکت رو به جلو است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...