۱۳۹۸ بهمن ۱۹, شنبه

اعتراض کارفرمای نیشکر هفت‌تپه به تبرئه شش کارگر این کارخانه

فرزانه زیلابی،‌ وکیل دادگستری،‌ از اعتراض کارفرمای شرکت نیشکر هفت‌تپه نسبت به حکم تبرئه دادگاه کیفری شوش برای شش نفر از کارگران این شرکت خبر داد.

کانال تلگرامی «سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه» روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه به نقل از زیلابی نوشت: «کارفرمای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه نسبت به احکام برائت شش کارگر آن شرکت که پیشتر از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان شوش صادر شده بود، اعتراض کرد.» 

به گفته این وکیل دادگستری، در پی اعتراض کارفرما، پرونده این کارگران برای رسیدگی مجدد به شعبه ۱۴ دادگاه تجدیدنظر استان خوزستان فرستاده شده است.

این کانال تلگرامی اسامی این شش کارگر را محمود خدایی، مسلم چشم‌خاور، ابراهیم عباسی منجزی،‌ ایمان اخضری،‌ یوسف بهمئی و محمد خنیفر عنوان کرده است.

سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه در همین زمینه اعتراض کارفرما را با عنوان «پرونده‌سازی و تهدید کارگران» مورد انتقاد قرار داده و خواستار پایان «پرونده‌سازی» برای آن‌ها شده است.

پیشتر کمپین دفاع از بازداشت‌شدگان هفت‌تپه صدور حکم حبس و شلاق برای کارگران این شرکت را «غیرقابل قبول و در حکم محاکمه طبقه کارگر»‌ عنوان کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...