۱۳۹۸ بهمن ۱۶, چهارشنبه

بازداشت سه کارمند اداره ورزش و جوانان اراک به اتهام دریافت رشوه

سه نفر از کارکنان اداره ورزش و جوانان شهر اراک به اتهام دریافت رشوه بازداشت شدند.

عباس قاسمی،‌ دادستان عمومی و انقلاب اراک،‌ روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا گفت: «سه نفر از کارکنان و اداره ورزش و جوانان به اتهام دریافت رشوه از برخی پیمانکاران ذی‌ربط شناسایی و دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.»

به گفته او،‌ پرونده این افراد در مرحله تحقیق مقدماتی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  Today, June 20, is #WorldRefugeeDay #Refugeehood is not a choice; it is a #bitter necessity for survival. Behind every statistic and fig...