۱۳۹۸ تیر ۱۶, یکشنبه

بازداشت ۹ شهروند توسط نیروهای امنیتی در استان کرمانشاه



به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، طی هفته گذشته نه شهروند در شهرستانهای ثلاث‌ باباجانی و سرپل ذهاب از توابع استان کرمانشاه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده اند.

هویت این شهروندان “سالار رمضانی، پژمان امیدی، شاهین آغاویسی، فرشاد میری، وحید مهرورز، نازدار جمشیدی، فرامرز رستمی، علی رستمی و ایمان رستمی” احراز شده است.

از این افراد، سالار رمضانی ۴۰ ساله، کارمند آموزش و پرورش در روز پنجشنبه ۶ تیرماه در ثلاث باباجانی بازداشت شده است. بقیه‌ی افراد هم از اهالی روستای “بزمیرآباد” از توابع دهستان “پشت تنگ” در شهرستان سرپل ذهاب هستند که طی روزهای چهارشنبه ۵ تیرماه تا جمعه ۷ تیرماه بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش از دلایل بازداشت این افراد اطلاعی در دست نیست و مراجعه‌ی مکرر خانواده‌های این افراد به ارگانهای امنیتی و قضایی ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و کرمانشاه، جهت کسب اطلاع از وضعیت و محل نگهداری آنها تاکنون بی نتیجه مانده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...