۱۳۹۸ تیر ۱۶, یکشنبه

کودک آزاری؛ دختر ۶ ساله در پی آزار جسمی به بیمارستان منتقل شد



به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، امروز یکشنبه ۹ تیرماه ۱۳۹۸، دختر ۶ ساله‌ای در مرکز آموزشی درمانی رجایی قزوین بستری شد که مادرش برای تنبیه به شکل نامعلومی کلید را به داخل سر فرزندش فرو کرده بود.

دکتر منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در حاشیه عیادت از این کودک و بررسی وضعیت او گفت: “مادر این کودک برای تنبیه او، کلید را بر سرش کوبیده که در بافت مغزی فرو رفته است”.

وی ادامه داد: “کودک بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان رجایی، توسط جراحان این مرکز زیر درمان جراحی مغز و اعصاب قرار گرفت”.

همچنین پدر این کودک در پاسخ به این سوال که آیا مادر کودک پیش از این نیز چنین کاری کرده بود گفت: “ما ۲ فرزند دختر و پسر داریم و همسرم تاکنون آنها را چنین تنبیهی نکرده بود و این بار هم دقیقاً نمی‌دانست چه چیزی را به سمت فرزندمان پرتاب می‌کند”.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همسرش سابقه بیماری روان دارد،ادامه داد: “همسرم ناراحتی جدی روانی ندارد اما چند بار به علت ناراحتی و سردرد نزد متخصص اعصاب و روان مراجعه کرده است”.

در نهایت دکتر مهرام اعلام کرد: “این موضوع از همان روز پذیرش بیمار با اورژانس اجتماعی بهزیستی در میان گذاشته شده و با دادستانی هم در این خصوص مکاتبه خواهد شد”.

در بهمن ماه ۹۷، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته بود که طی سال گذشته حدود یک میلیون تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از سوی مردم گرفته شده که از این میان حدود ۱۱ هزار تماس در ارتباط با کودک آزادی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...