۱۳۹۷ اردیبهشت ۹, یکشنبه

درویش محمد یاور ثلاث در آستانه اعدام


علی رغم اثبات بیگناهی مسلم درویش محمد یاور ثلاث، ذستاگاه قضايی جمهوری اسلامی در صدد است تا ظرف 48 ساعت آینده حکم ناجوانمردانه اعدام او را به اجرا درآورد. پیش تر اعلام شد که حکم قصاص راننده اتوبوسی که در حادثه خیابان پاسداران سه مأمور نیروی انتظامی را زیر گرفته بود، در دیوان عالی جمهوری اسلامی تأیید شده است.
رسلانه های حکومتی گزارش دادند: محمدرضا ثلاث راننده اتوبوسی بود که در شب حادثه خیابان پاسداران در گلستان هفتم، سه تن از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفت و به‌شهادت رساند.
این در حالیست که دختر رفسنجانی گفته: نمی توان باور کرد که آن اتفاقات دلخراش کار دراویش بود.
سئوال: یکی از مسائلی که در هفته های اخیر مطرح شد، موضوع دراویش و چرایی برخورد با آنها بود. نظر شما در این باره چیست؟
فائزه رفسنجانی: جریانی در کشور (باند خامنه ای) نگران این است که اشخاص یا جریانات فکری طرفدار پیدا کنند. دراویش جمعیتی چند میلیونی در کشور دارند و تنها بخشی از آنها دراویش گنابادی هستند. متاسفانه نتیجه برخورد با این گونه جریانات، افزایش میزان محبوبیت و هواداران آنها است. اما بازهم ما این روش اشتباه را ادامه می دهیم. به نظرم با نبودن بابا، سمت و سوی کشور به سمتی می رود که انگار بناست یکسری مسائل بیشتر برهم بخورد. مسأله دراویش به نوعی تحریک این قشر بود. رفتند آنها را تحریک کنند تا داستان درست شود. نمی توان باور کرد که آن اتفاقات دلخراش کار دراویش بود. به نظر من یکسری عوامل دیگر این کارها را انجام دادند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...