۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۲, دوشنبه

ظاهر شدن رهبری که از ترس کرونا پنهان شده بود!

خامنه‌ای امروز بعد از هفته ها غیبت و خانه ‌نشینی، همراه با فرار به جلو احمقانه برای لاپوشانی عملکرد مجرمانه در ستاد حکومتی کرونای ولایت شرکت کرد و گفت: غربی‌ها در این آزمون بین‌المللی انصافا شکست خوردند!

خامنه ای گفت: این یک نکته‌ٔ مهمّی است که بنده اصرار دارم این نکته مورد غفلت قرار نگیرد و ناگفته نماند. غربی‌ها در این امتحان بزرگی که در همه‌ٔ دنیا از شرق و غرب پیش آمد، در چند عرصه بویژه در توانایی‌های مدیریتی‌شان شکست خوردند.

خامنه ای گفت: آقای رئیس‌جمهور برای من نقل کردند که در یکی از کشورهای اروپایی -که ایشان اسم بردند؛ من حالا اسم نمی‌آورم- ساعت اول صبح کامیون می‌آید دم فروشگاه جنس را آنجا خالی می‌کند، یک ساعت بعد فروشگاه خالی است. مردم می‌ریزند جنس را می‌برند، کجا می‌برند؟ داخل انبارهای خانه؛ از دسترس عموم در واقع دور می‌کنند؛ این یک شکست اخلاقی است.

خامنه‌ای در ادامه برای بازگشايی مساجد و عادی نشان دادن اوضاع هم گفت: مسئله دعا و عبادت به‌ خصوص در ماه رمضان، به‌خصوص در شبهای قدر که در پیش است، یکی از نیازهای حتمی و اساسی مردم است؛ این با نیازهای مادی از یک نظر تفاوتی ندارد، از یک نظر بالاتر از نیازهای مادی مردم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...