۱۳۹۹ مرداد ۲۰, دوشنبه

اعترافات تکا‌دهنده درباره چپاول اموال عمومی


رئیس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی به چند فقره از غارتگری ها توسط مقامات حکومتی اعتراف کرد.

وی درباره ملک ۲۰۰میلیاردی که در اختیار حداد عادل قرار گرفته گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده، مدرسه حداد عادل بود که برای اداره مدرسه فرهنگ این ملک را در منطقه فرشته و الهیه خیابان چناران گرفته بودند که اجاره آن چند بار تمدید شده بود و الآن هم مدت اجاره تمام شده است؛ البته مبلغ اجاره این ملک به روز نبود و با ملاحظه بود. حداد عادل باید تصمیم بگیرند یا اجاره روز را بپردازند که با توجه به گرانی اجاره بها، حتماً برای آنها به صرفه نخواهد بود، یا این‌که این ملک را به ما برگردانند که هنوز با این کش و قوس‌ها برنگشته و ارزش آن بیش از ۲۰۰میلیارد تومان است.علاوه بر این ملک، حداد عادل یک زمین گرفته بودند تا در آن مدرسه بسازند و مدرسه فرهنگ خیابان فرشته را تخلیه کنند. این زمین سال‌های سال دست ایشان بود، این زمین ۸هزار متر و در منطقه هروی است. ارزش آن بیش از ۴۰۰میلیارد تومان است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: یکی از املاکی که سر و صدا کرد، کاخ مرمر بود که زمانی دست مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و حتی قبل از هاشمی رفسنجانی نیز دست عده دیگری بود و بعد از ایشان هم مدتی در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام بود؛ دولت تصمیم داشت آن محل را به‌دلیل نزدیکی به کاخ ریاست جمهوری، تبدیل به محلی برای تشریفات مهمانان خارجی کند که من از آقای روحانی خواستم که این کاخ به موزه تبدیل شود. در طبقه دوم کاخ مرمر حمام، سونا و جکوزی و آسانسور ساخته‌اند! به کاخ مرمر آسیب‌زده و به آن پتک زده‌اند؛ میراث فرهنگی کجا بوده است؟

وی گفت: در کنار مرکز پژوهش‌های مجلس و در همان منطقه نیاوران، در ملکی که در اختیار مجمع تشخیص و مرکز تحقیقات استراتژیک بود، یک ساختمان عجیب ۹ طبقه آن هم بدون مجوز ما و بدون داشتن پروانه و پایان کار ساخته شده و حتی بخشی از آن در حریم یک مالک خصوصی دیگر ساخته شد؛ ولی این ساختمان که معلوم نیست کاربری آن تجاری است، اداری است یا مسکونی، استخر به این بزرگی را برای چه می‌خواستند؟ استخری آن‌چنانی با منظره‌ای ابدی به سمت نیاوران دارد. معلوم نیست این ساختمان برای چه کسانی آماده شده است. یا چه کسانی می‌خواستند در آن اقامت کنند؟

فتاح درباره غارت اموال عمومی توسط سپاه پاسداران هم گفت: حریف نیروهای مسلح نمی‌شویم. منطقه‌ ای خوب در کوهک را تصرف کرده اند و ملک ۲۰۰ میلیاردی در جماران را پس نمی‌دهند.

اینهم پاسداری از بیت‌المال با یک دزد لباس شخصی

مجلس جدید خامنه ای به ریاست پاسدار قالیباف امروز با تایید انتصاب مهرداد بذرپاش به ریاست دیوان محاسبات مالی جمهوری اسلامی، گام بلند دیگری در راه نهادینه کردن دزدی و چپاول و تقلب برداشته است.

اکثریتی که در مجلس ولایت به انتصاب بذرپاش رای داد، خود مرکب از افرادی است که شخصا در دزدی ها و غارت بیت المال دخالت فعال داشته اند و اکنون وظیفه خود می دانند از فردی که مثل خود آنهاست، دفاع کنند.

مهرداد بذرپاش امروز در مراسم معارفه خود، دیوان محاسبات را اصلی‌ترین نهاد نظارتی مالی در جمهوری اسلامی خواند و گفت: برای نظارت دقیق و سختگیرانه در دیوان محاسبات با کسی شوخی ندارد.

رئیس جدید دیوان محاسبات جمهوری اسلامی، ماموریت اصلی این نهاد را نظارت سختگیرانه و پاسداری از بیت‌المال خواند و اعتراض‌ها به انتصاب خود را رد کرد.

اظهارات این اختلاسگر بدنام (عکس بالا با بابک زنجانی)، قام‌مقام پیشین بنیاد تعاون سپاه پاسداران در حالیست که مدارک و مستندات زیادی درباره جعلی بودن سوابق تحصیلی و کاری او فاش شده است.

رئیس جدید دیوان محاسبات جمهوری اسلامی در دوره‌های مختلف فعالیتش همواره با حاشیه‌های سیاسی و اتهامات گسترده مواجه بوده است.

یکی از مهم‌ترین پرونده‌های مطرح درباره او به سال ۹۴ باز می‌گردد که محمد اشرفی اصفهانی، رئیس وقت هیئت رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری خبر داد که بذرپاش به اتهام فساد و زمین‌خواری به پنج سال حبس محکوم شده است. مشخص نیست که سرنوشت این حکم قضایی به کجا انجامید.

علاوه بر این درباره عملکرد مهرداد بذرپاش در شرکت‌های خودروسازی سایپا و پارس خودرو و همچنین معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، گزارش‌های رسانه‌ای زیادی مبنی بر وجود فساد و تخلف منتشر شده است که واکنشی از سوی مقام‌هایی قضایی در پی نداشته است.

نکته قابل توجه و مهم درباره کسی که که به پست حساسی مانند دیوان محاسبات منصوب می شود اینست که وظیفه اش جلوگیری از فساد مالی و بیت المال است و اگر مستنداتی درباره تخلفات و مدارک جعلی وی برای رسیدن به این پست ارایه شده، یعنی ادم پاکی نیست.

خامنه ای پیشتر در سالروز روی کار آمدن حکومت اسلامی در ایران با انتشار بیانیه‌ «گام دوم انقلاب» گفته بود: جوانان انقلابی و حزب الهی به مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی حکومت اسلامی » را رقم خواهد زد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...