۱۳۹۴ شهریور ۲۹, یکشنبه

درخواست امام جمعه اصفهان از زنان: بنشینید در خانه و خانمی کنید و بگذارید مردان استخدام شوند.

 

خبرگزاری هرانا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به آمار بالای طلاق در اصفهان را نگران کننده توصیف و گفت که از هر پنج ازدواج صورت گرفته در اصفهان دست کم یک مورد به طلاق منجر می شود، این در حالی است که در اوایل انقلاب نگاه دختران به ازدواج هرگز اقتصادی نبود.
tabatabaeei nezhad
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، سید یوسف طباطبایی نژاد با بیان اینکه بسیاری از زنان زمانی که خود را در امنیت مالی ببینند، معرفت را از یاد می برند، گفت: “اگرچه سخنان امروز من بدون شک به مذاق زنانی که خود را برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می کنند، خوش نخواهد آمد اما باید پذیرفت که بخشی از مشکلات جامعه ایران ناشی از عدم اولویت بخشی حکومت به مردان در مساله استخدام ها است”.
جامعه به زنان پرشک، پرستار، معلم و استاد دانشگاه نیازمند است، اما آن زن راننده بیابان که پشت فرمان تریلی در جاده های ناامن می نشیند کار اشتباهی می کند.
امام جمعه اصفهان خطاب به زنان جامعه و با تاکید بر اینکه در اسلام وظیفه نان آوری به مردان محول شده است نه زنان، گفت: “بگذارید مردان در اولویت نخست به مشاغل مختلف راه پیدا کنند و تنها در چنین شرایطی است که توان ازدواج با شما را خواهند یافت و شما نیز می توانید با وقار در خانه های مستقل خود و همسرانتان خانمی کنید، اصرار زنان برای کار کردن در هر شرایطی قابل تامل است اگر بنا است زنی به عنوان مهماندار هواپیما زباله جمع کند آیا بهتر نیست که در خانه و کاشانه شخصی خود و همسرش این کار را انجام دهد”.


منبع : خبرگزاری هرانا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  چهل و دو سال بوده اید . دیگر بس است . باید برای همیشه در زباله دان تاریخ با بدترین نام دفن شوید . ای منفورترین موجوداتی که نمیشود گفت چه ه...